NeuroArt

Benvolgudes famílies,
 
Els nostres alumnes de 3r de l’ESO B es presenten com cada any al concurs de la UB de neurociència i art! Necessitem que ens voteu les nostres obres fetes amb molt esforç i passió.
Les obres son “Arbre bipolar” i ” Tremolor under control”
 
 
El projecte NeuroArt neix de la voluntat d’enfortir els enllaços entre ciència i art. L’art i la ciència són dues maneres de conèixer, observar i descriure el món. En un moment com aquest es fa evident la necessitat d’una simbiosi pluridisciplinària per tal de seguir avançant en les fronteres del coneixement. És per això que ja fa uns anys que l’Institut de Neurociències de la Universitat de Barcelona han engegat aquest projecte on escoles de Catalunya treballen conceptes de Neurociències a través de la creació d’obres artístiques, creant un coneixement nou, fort i innovador.
Previous PostNext Post

Leave a Reply

Altres notícies

Resum de privacitat

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible.

La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.